داغ ترینها: ....

رقیب چینی اندروید هفته آینده عرضه می شود

رقیب چینی اندروید هفته آینده عرضه می شود

به گزارش کمیاب آنلاین سیستم عامل هارمونی برای تلفنهای هوشمند دوم ژوئن (۱۲ خرداد) از جانب شرکت هواوی عرضه خواهد شد.



به گزارش کمیاب آنلاین به نقل از ایسنا، عرضه هارمونی بزرگترین حرکت هواوی برای احیا از صدمه ناشی از تحریمهای آمریکا ضد کسب و کار تلفن هوشمندش خواهد بود. استفاده از این سیستم عامل به معنای آن است که هواوی دیگر به اندروید متکی نخواهد بود. تحریمهای آمریکا فراهم کردن پشتیبانی فنی گوگل برای مدل های جدید تلفن هواوی و همینطور دسترسی به خدمات موبایل گوگل را ممنوع کرده است.

هنوز مشخص نیست آیا هواوی تلفنهای هوشمند جدیدی را همزمان با عرضه هارمونی معرفی خواهد نمود یا اینکه بروزرسانی برای مدل های فعلی گوشی های هواوی صورت خواهد گرفت.

سیستم عامل هارمونی تلاشی برای خنثی کردن تأثیر تحریمهای ۲۰۱۹ آمریکا خواهد بود که دسترسی به فناوری آمریکایی را برای هواوی ممنوع کرده و توانایی این شرکت برای طراحی تراشه های خود و تأمین قطعات از فروشندگان آمریکایی را متاثر کرده است.

هواوی که زمانی بزرگترین سازنده تلفن هوشمند در جهان بود با سهم بازار چهار درصد در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۱، حالا در رتبه ششم بازار جهانی قرار دارد.

دولت ترامپ این غول مخابراتی را تهدیدی برای امنیت ملی آمریکا معرفی کرده بود اتهامی که هواوی منکر آن شده است.

بر اساس گزارش رویترز، رِن شنگفی، بنیانگذار هواوی هفته جاری از کارکنان این شرکت خواست جرات به خرج داده و در عرصه نرم افزار در جهان پیشرو باشند تا در بخشهای کسب و کاری فعالیت کنند که نمی تواند تحت تأثیر تحریمهای آمریکا قرار بگیرد.





منبع:

1400/03/06
15:14:56
0.0 / 5
761
تگهای خبر: اندروید , بازار , تلفن , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
لینک دوستان كمیاب آنلاین