داغ ترینها: ....

هوآوی با گوشیهای خلاقانه سری Huawei Mate ۳۰ معنایی باردیگر به گوشیهای هوشمند می بخشد

هوآوی با گوشیهای خلاقانه سری Huawei Mate ۳۰ معنایی باردیگر به گوشیهای هوشمند می بخشد

به گزارش كمیاب آنلاین هوآوی امروز طی یك مراسم اختصاصی در مونیخ از گوشیهای سری Mate ۳۰ خود رونمایی نمود. این گوشیها با داشتن طراحی زیبا، مهندسی سخت افزار و نوآوری های نرم افزاری، استانداردهای جدیدی را برای دنیای اسمارت فون ها تعریف می كنند. سری Mate ۳۰ نخستین گوشیهای نسل دوم ۵G و اوج تكامل فناوری گوشیهای هوشمند محسوب می شوند.



هوآوی با استفاده از تجربه ۳۲ ساله خود در زمینه فناوری های مخابراتی و یك دهه تجربه ی طراحی خلاقانه، گوشی Mate ۳۰ را بگونه ای ساخته است كه در ظاهر و عملكرد شبیه هیچ گوشی دیگری نیست. گوشیهای Mate ۳۰ هوآوی با استفاده از مفهوم طراحی مینیمال، نشان می دهند كه چگونه طراحی زیبا می تواند با فناوری تركیب شود. نمایشگر خاص و بی نظیرOLED با عنوان HUAWEI Horizon Display تجربه خیره كننده ای را از نمایش محتوا عرضه می دهد؛ این در شرایطی است كه این گوشی در زمینه سخت افزاری هم با داشتن تراشه Kirin ۹۹۰ ۵G (اولین تراشه با یكپارچگی بخش های پردازش و مودم ۵G مجهز به فناوری ساخت ۷nm+ EUV) مرزهای كارایی و بازدهی را درنوردیده است.

از دیگر خصوصیت های این گوشی می توان به دوربین چهارگانه با كیفیت با قابلیت SuperSensing Cine Camera، بهره گیری از دو دوربین اصلی برای عكاسی و فیلم برداری به شكل جذاب، فناوری شارژ سریع SuperCharge و رابط كاربری EMUI ۱۰ اشاره نمود كه می تواند با كارایی بالا و دوام طولانی باتری، تجربه كاربر را بهبود بخشد.
ریچارد یو، مدیرعامل بخش محصولات رده ی مصرف كننده هوآوی، در این زمینه اظهار داشت: «سری Huawei Mate ۳۰ از تمام پتانسیل های یك اسمارت فون استفاده می نماید. این گوشیها با طراحی درخشان خود، محصولات متعارف را به چالش می كشد و تجربه ای بی نظیر را به كاربر عرضه می دهد. عصر ۵G فرصتی است تا گوشیهای هوشمند معنایی باردیگر به خود بگیرند؛ سری Mate ۳۰ نمادی است از هر آنچه كه در دنیای گوشیها امكان پذیر است.
بازبینی در طراحی: گوشی هوشمند، نمادی از آینده نگری
گوشی های هوشمند سری HUAWEI Mate ۳۰ بر پایه خصوصیت های جذاب HUAWEI Mate ۲۰، با طراحی آینده نگرانه ساخته شده اند كه مطمئناً جلوه ای ماندگار را عرضه خواهند داد. Huawei Mate ۳۰ Pro با طراحی فوق العاده باریك و حداقل حاشیه ها، از نمایشگر HUAWEI Horizon بهره می برد كه با انحنای ۸۸ درجه ای در اطراف، یك تجربه كم نظیر را در اختیار كاربران قرار داده و از تمام ظرفیت صفحه برای نمایش استفاده می نماید.
HUAWEI Mate ۳۰ Pro كلیدهای جلویی صفحه و كلیدهای جانبی را با خصوصیت كلیدهای لمسی كناری تعویض كرده است. این توانایی به كاربران این امكان را خواهد داد كه كلیدهای كم/زیاد كردن صدا را در سمت دلخواه خود تعبیه كنند. HUAWEI ۳D Face Unlock و حسگر اثر انگشت، در كنار یكدیگر سطح بالایی از امنیت بیومتریك را در اختیار شما قرار خواهند داد.

اگر دستگاه را روشن كنید، سیستم دوربین چهارگانه آن به سرعت جلب توجه می كند. بخش دوربین كه در یك هاله فلزی احاطه شده است، دارای خصوصیت های دیگری همچون آینه كاری DSLR و نگهداری آسان در دست است. چنین طراحی خیره كننده ای سبب می شود تا توجه افراد به سمت شما جلب شود. افزون بر آن، HUAWEI Mate ۳۰ Pro از تكنولوژی HUAWEI Acoustic Display با هدف پخش صدا، با كیفیت بالا بهره می برد.
بازبینی در عملكرد: اولین گوشی هوشمند جهان با پشتیبانی از نسل دوم ۵G
گوشی های هوشمند HUAWEI Mate ۳۰ از تراشه های Kirin ۹۹۰ بهره می برند كه پیشرفته ترین پردازنده های گوشیهای هوشمند این شركت تا به امروز است. چیپست HUAWEI Kirin ۹۹۰ ۵G محدودیت های فیزیكی مبتنی بر سیلیكون را با استفاده از یك معماری با قدرت گرفتن از سه سطح شامل CPU، معماری اختصاصی داوینچی برای NPU و همینطور یك پردازنده گرافیكی پیشرفته با ۱۶ هسته و عملكرد بالا، به چالش می كشد.
تراشه HUAWEI Kirin ۹۹۰ ۵G با فرایند ساخت ۷ nm+ EUV تولید شده و از شبكه های ۲G/۳G/۴G، حالت های ۵G Non-StandAlone (NSA) و StandAlone (SA) و Dual SIM، Dual Standby در كنار باندهای فركانسی كامل FDD/TDD پشتیبانی می كند. HUAWEI Mate ۳۰ Pro ۵G بعنوان اولین گوشی هوشمند جهان با پشتیبانی از نسل دوم شبكه ۵G، دارای ۱۴ آنتن برای ۵G بوده و از سرعت تفكیك و اتصال بسیار بالا بهره می برد.
HUAWEI Mate ۳۰ از باتری ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می برد؛ این در حالی است HUAWEI Mate ۳۰ Pro ظرفیت باتری بیشتری داشته و یك باتری با توان ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت را به همراه دارد. با وجود فناوری های شارژ بی سیم و سیمی Huawei SuperCharge شامل ۲۷W Wireless HUAWEI SuperCharge و ۴۰W HUAWEI SuperCharge، كه از گواهینامه TÜV Rheinland برخوردار می باشند، امكان شارژ ایمن و سریع گوشی در تمام سناریوها فراهم گشته است.
افزون بر آن، گوشیهای سری HUAWEI Mate ۳۰ با شارژ بی سیم معكوس به روز شده اند و راهی سریع و راحت را برای شارژ مجدد سایر دستگاه ها در اختیار كاربران قرار می دهد.
معنایی باردیگر در عكاسی و فیلم برداری – عرضه ویدئو و تصاویر اعجاب انگیز با قابلیت SuperSensing Cine Camera
پرچمداران Huawei Mate ۳۰ به فناوری SuperSensing مجهز شده اند و از این تكنولوژی در سه حسگر اصلی دوربین این گوشی شامل حسگر اصلی ۴۰ مگاپیكسلی، حسگر ۱۶ مگاپیكسلی فوق عریض و حسگر ۸ مگاپیكسلی تله فوتو استفاده شده است. به لطف استفاده از پردازشگر تصویر ISP ۵.۰، كاربران سری Mate ۳۰ می توانند تصاویر و ویدئوهای خویش را با حداكثر كیفیت به ثبت برسانند.
پرچمدار Huawei Mate ۳۰ Pro به دوربین چهارگانه انقلابی با حسگر ۴۰ مگاپیكسلی Cine Camera، حسگر ۴۰ مگاپیكسلی SuperSensing، حسگر ۸ مگاپیكسلی تله فوتو و حسگر عمق سنج سه بعدی مجهز شده است.
در فناوری SuperSensing Cine Camera از دو حسگر اصلی ۴۰ مگاپیكسلی استفاده شده است كه مانند دوربین های حرفه ای توانایی ثبت تصاویر اعجاب انگیز را دارد. فناوری Cine Camera شامل یك حسگر بزرگ ۱/۱.۵۴ اینچ می شود كه می تواند ویدئوها را با بالاترین سطح ISO در فیلم برداری تا مقدار ۵۱۲۰۰ به ثبت برساند و همینطور از قابلیت فیلم برداری ۴K با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه و فیلم برداری فوق آهسته با نرخ ۷۶۸۰ فریم بر ثانیه هم پشتیبانی می كند. از جانب دیگر، دوربین قدرتمند این پرچمدار از قابلیت فیلم برداری فوق عریض هایپرلپس در محیط های تاریك با كیفیت ۴K هم پشتیبانی می كند. همینطور پرچمدار Mate ۳۰ Pro از قابلیت Pro-bokeh برای ثبت ویدئوهای حرفه ای بهره می برد. هوآوی در این محصول از دو حسگر دوربین اصلی بهره برده است كه حسگر دوم از نوع ۱/۱.۷ اینچی است كه با توانایی دریافت ۴۰% درصد نور بیشتر، نتایچ شگفت انگیزی را در محیط های تاریك با میزان حساسیت ISO ۴۰۹۶۰۰ حتی در تصاویر فوق عریض به نمایش می گذارد.

سنسور ۸ مگاپیكسلی این محصول از بزرگنمایی ۳ برابری اپتیكال، ۵ برابری هیبریدی و ۳۰ برابری دیجیتال پشتیبانی می كند. پرچمداران سری Mate ۳۰ با استفاده از فناوری های تثبیت كننده تصویر نوری (OIS) همراه با تثبیت كننده AIS و سنجش عمق سه بعدی، تبدیل به كارآمدترین گوشیهای هوشمند در زمینه عكاسی و فیلم برداری برای كاربران شده اند. در بریدگی ناچ این محصول از یك حسگر عمق سنج سه بعدی برای خلق افكت Pro-bokeh برای ثبت جزئیات بسیار بالا در تصاویر سلفی و پرتره استفاده شده است.
معنای جدید تعامل؛ تجربه تعامل سریع تر و امن تر
سری Mate ۳۰ قابلیت های گوناگونی در زمینه ایجاد تعامل كارآمد و جذاب با كاربر دارند. در زیر به این توانایی ها اشاره شده است:

· رابط كاربری EMUI ۱۰ با داشتن طراحی مجله مانند
· نمایشگر همیشه روشن (AOD) كه در آن رنگ صفحه نمایش در خلال روز تغییر می كند
· حالت تاریك كه صفحه نمایش را برای كار در ساعات شب روان تر و راحت تر می كند.
· تعامل با لبه ی نمایشگر كه می توان در آن دكمه های مجازی و پنهان را جهت تنظیم صدا، تنظیمات بازی یا دوربین را شخصی سازی كرد. این توانایی برای هر دو نوع كاربر چپ دست و راست دست مناسب می باشد.
· ژست های كنترلی هوش مصنوعی (AI) برای تعامل با صفحه نمایش به شكل بدون تماس؛ همراه با قابلیت های AI Auto-Rotate (چرخش خودكار) و AI Private View (نمای خصوصی) جهت بهبود تجربه كاربری
· قابلیت HiCar برای ارتباط یكپارچه بین گوشی و سیستم ارتباطی و سرگرمی خودرو
· قابلیت Multi-screen Collaboration كه در آن كاربران قادر هستند اطلاعات و محتویات صفحه نمایش را بین دستگاه های هوآوی جابه جا كنند و به اشتراك گذارند.
· قفل گشایی با تشخیص چهره سه بعدی و سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر كه امنیت اطلاعات و حفاظت از حریم شخصی شما را تضمین می نماید (موجود در گوشی Huawei Mate ۳۰ Pro).

هوآوی از سری جدید ساعت هوشمند خود با نام Huawei Watch GT ۲ هم رونمایی نمود. این سری با تراشه هوشمند Kirin A۱ ساخته خواهد شد كه می تواند عملكرد عالی باتری را در یك كلاس بالاتر از دیگر رقبا عرضه نماید. این ساعت قابلیت های دیگری هم دارد كه از آن جمله می توان به شناسایی خودكار ۱۵ نوع فعالیت ورزشی متفاوت و ۱۰ حالت تمرینی متنوع كه تمركز ویژه ای بر فعالیت های دویدن دارد، اشاره نمود. همزمان با آن كاربر می تواند با سیستم ویژه موسیقی دستگاه خود، به آهنگ مورد علاقه گوش داده و یا به تماسهای صوتی از راه هدفون بلوتوثی خود پاسخ دهد. Huawei Watch GT ۲ همینطور قابلیت های تندرستی ویژه ای مانند پایش مستمر و بدون دردسر ضربان قلب، خواب روزانه و سایر كمیت ها مانند استرس را در اختیار كاربر قرار می دهد.
علاوه بر این موارد هوآوی هدفون بلوتوثی جدید Huawei FreeBuds ۳ را هم معرفی كرده كه در نمایشگاه IFA موفق به كسب ۱۱ جایزه ویژه شد و نشان كیفیت را از جانب رسانه های جهانی حاضر در این رویداد بزرگ دریافت كرد. نسخه های مشكی و سفید رنگ این هدفون از ماه آینده در چین، اروپا، خاورمیانه، روسیه، حوزه اقیانوس آرام و شرق آسیا و آمریكای لاتین در اختیار كاربران علاقه مند قرار خواهد گرفت.
رنگ، قیمت و عرضه
گوشی هوآوی Mate ۳۰ Pro با نمایشگر ۶.۵۳ اینچی و گوشی هوآوی Mate ۳۰ با نمایشگر ۶.۶۲ اینچی در رنگ ها و ساختارهای بدنه متنوع عرضه می شوند. این رنگ ها عبارت اند از: سبز زمردین، نقره ای فضایی، بنفش كیهانی و مشكی. برای نوع دوم كه جنس بدنه غیر شیشه ای دارند، از چرم گیاهی در رنگ های نارنجی و سبز جنگلی استفاده خواهد شد.
۲۱۲۱


منبع:

1398/07/04
20:31:58
5.0 / 5
4404
تگهای خبر: باتری , بازی , پیكسل , تكنولوژی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
لینک دوستان كمیاب آنلاین