داغ ترینها: ....

تولید کلکتورهای آلومینیومی ایرانی مقاوم در مقابل خوردگی با فناوری نانو

تولید کلکتورهای آلومینیومی ایرانی مقاوم در مقابل خوردگی با فناوری نانو

یک شرکت نانویی فناور موفق به تولید و عرضه کلکتورهای آلومینیومی مقاوم در مقابل خوردگی جهت استفاده در صنعت ساختمان شده است.


به گزارش روز شنبه ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، کلکتورها بعنوان جمع کننده و تقسیم کننده در تاسیسات آبی ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند، این کلکتورها معمولا از جنس آلیاژهای مس و روی مانند برنج هستند.
قیمت بالای برنج به همراه وزن بالای آن از مشکلات عمده قطعات ساخته شده با این آلیاژ است. این شرکت نانویی فناور کلکتورهای آلومینیومی مقاوم در مقابل خوردگی با پوشش نانوساختار اکسید آلومینیم تولید و به بازار عرضه می کند. این پوشش نانوساختار روی آلیاژ آلومینیوم به روش آندایزینگ ایجاد می شود.
این نانوپوشش برای افزایش مقاومت به خوردگی در محصولاتی نظیر ظروف آشپزخانه هم به کار می آید. شرکت فناور ایرانی هم اکنون به دنبال راه اندازی خط تولیدی برای جایگزین کردن این پوشش ها به جای تفلن های رایج در ظروف آشپزخانه است.
کلکتورهای آلومینیومی این شرکت با عنایت به پوشش نانوساختار اکسید آلومینیوم بوجود آمده روی آلیاژ آلومینیوم به روش آندایزینگ، نسبت به کلکتورهای رایج در بازار از عملکرد بهتری برخوردار می باشند.
ارزانی، استقامت بالا، وزن کمتر، افزایش عمر کلکتور، افزایش مقاومت به خوردگی، امکان تغییر ظاهر محصول برحسب نیاز مشتری؛ ایجاد رنگ خاص بر روی قطعات با افزودن برخی پیگمنت های فلزی همچون مزیت های استفاده از این کلکتورها است.
این محصول فنار گواهی ثبت اختراع دریافت کرده است.



منبع:

1400/05/11
12:23:16
2.5 / 5
811
تگهای خبر: بازار , تولید , شركت , صنعت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(1)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳
لینک دوستان كمیاب آنلاین