داغ ترینها: ....

ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به زائرین اربعین خدمات ارائه می کند

ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به زائرین اربعین خدمات ارائه می کند

ستاد اجرایی فرمان امام (ره) سال جاری خدمات مختلفی ازجمله بهداشتی و درمانی، اسکان و توزیع غذای گرم به زائرین اربعین ارائه می کند.


مدیرعامل بنیاد احسان روز یکشنبه اظهار داشت: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) همانطور که در سالهای گذشته در خدمت زوار بوده، سال جاری هم با عنایت به شیوع کرونا خدمات ویژه ای به زوار محترم ارائه می دهد که همچون آن اختصاص ۲۰ میلیاردریال بودجه برای تأمین دارو می باشد.
به گزارش بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، سعید سلیمانی در مورد دیگر خدمات بنیاد احسان در اربعین حسینی اظهار داشت: پنج موکب خدمات بهداشتی و درمانی در شهرهای نجف، کربلا و در میان مسیر نجف به کربلا برگزار شده اند که به صورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی هستند.
وی اضافه کرد: در جهت پشتیبانی از مواکب اربعینی هم ۲۵ موکب مستقر در عراق شناسایی و با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیاردریال از آنها حمایت شده است.
مدیر عامل بنیاد احسان درمورد اقدامات صورت گرفته در داخل مرزهای ایران هم اظهار داشت: الان در فرودگاه امام خمینی موکب خدمت رسانی ستاد اجرایی درحال عرضه خدمات می باشد و همینطور در راه بازگشت زائرین هم موکب هایی برای اسکان و پذیرائی از زوار در مرز مهران برگزار شده و آماده خدمت رسانی هستند.


منبع:

1400/07/05
14:35:31
0.0 / 5
604
تگهای خبر: اجرا , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(1)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۲
لینک دوستان كمیاب آنلاین