داغ ترینها: ....
معاون اجرایی رییس جمهور:

شعار دولت پشتیبانی از دانش بنیان ها و جوانان خلاق انقلابی است

شعار دولت پشتیبانی از دانش بنیان ها و جوانان خلاق انقلابی است

به گزارش کمیاب آنلاین معاون اجرایی رئیس جمهور اظهار داشت: شعار دولت سیزدهم پشتیبانی از دانش بنیان ها، جوانان خلاق مومن و انقلابی است و معتقدیم جهاد دانشگاهی با کمک دولت و بخش خصوصی به اهداف ترسیم شده خود می رسد.


به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، سید صولت مرتضوی عصر چهارشنبه بعد از بازدید از نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های جهاد دانشگاهی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: گرچه در گذشته هم از نمایشگاه های جهاد دانشگاهی هم بازدیدهایی داشتم اما این نمایشگاه قدری نسبت به نمایشگاه های قبلی متفاوت تر است.
سرپرست نهاد ریاست جمهوری تصریح کرد: خدا را شاکر هستیم که هر چه زمان می گذرد دستاوردهای ما تازه و نو می شود و هر بار دستاوردهای جدید را ملاحظه می نماییم.
مرتضوی اشاره کرد: چنانچه به عزم دانشمندان اعتقاد داشته باشیم و از این ظرفیت خدادادی استفاده مطلوب نماییم نه فقط قادر هستیم تحریم ها را پشت سر بگذاریم بلکه می توانیم قسمتی از محصولات را به کشورهای جهان صادر نماییم و همیشه نام جمهوری اسلامی ایران را در جغرافیای علم و فناوری جهان بهتر از گذشته بدرخشانیم.
وی با قدردانی از همه دست اندرکاران جهاد دانشگاهی که در زمینه صنعت چه در بخش زیست فناوری در زمینه بهداشت و درمان خوش درخشیدند، تصریح کرد: شعار دولت سیزدهم پشتیبانی از دانش بنیان ها، جوانان خلاق مومن و انقلابی کشور است و ما معتقدیم جهاد دانشگاهی با کمک دولت و بخش خصوصی به اهداف ترسیم شده خود می رسد.



منبع:

1400/10/09
14:10:26
5.0 / 5
1284
تگهای خبر: اجرا , دانش بنیان , صنعت , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
لینک دوستان كمیاب آنلاین