داغ ترینها: ....

کارت زرد مجلس به زارع پور

کارت زرد مجلس به زارع پور

به گزارش کمیاب آنلاین، نمایندگان مجلس شورای اسلامی از پاسخ های وزیر ارتباطات به سوال نماینده مردم اصفهان قانع نشدند.


به گزارش کمیاب آنلاین به نقل از ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز سه شنبه، در جریان رسیدگی به پرسش عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با ۱۱۵ رای از مجموع رای ۲۳۸ از پاسخ های عیسی زارع پور قانع نشدند.
«علت عدم اجرای قانون درمورد تبدیل وضعیت ایثارگران شرکت مخابرات از جانب جنابعالی و شرکت مخابرات چیست؟» پرسشی بود که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات جهت پاسخگویی به آن در صحن مجلس حضور یافته بود.
به گزارش کمیاب آنلاین به نقل از ایسنا، بعد از استماع اظهارات طراح سوال و همینطور پاسخ های وزیر ارتباطات، رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ۸۰ درصد سهام شرکت مخابرات در اختیار بخش خصوصی است و تنها ۲۰ درصد آن در ارتباط با دولت می باشد وزیر ارتباطات هم پیگیری خویش را انجام داده و صحبت هایی در این حوزه صورت گرفته است در دو روز گذشته هم این مورد را پرس و جو کردم و ان شاءالله با یک هماهنگی این مشکل حل خواهد شد اما در نهایت تصمیم گیرنده در رابطه با پاسخ های وزیر، طراح سوال است.
مقتدایی هم بعد از اظهارات رئیس مجلس با تکیه بر مطالبات خود اظهار داشت: معاون قوانین مجلس گفته است که علیرغم این که مخابرات خصوصی است، اجرای این بخش از قانون جزو تکالیف است و این شرکت مستنکف از قانون شناخته می شود؛ نامه ای که وزیر به آن استناد کرده تأمین کننده منافع موکلین ما نیست. با کمال احترام به تلاشهای صورت گرفته از مجلس شورای اسلامی می خواهم که در رابطه با پاسخ های وزیر اظهار نظر کنند.




منبع:

1401/11/04
14:51:25
0.0 / 5
621
تگهای خبر: اجرا , ارتباطات و فناوری اطلاعات , شركت , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(1)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
لینک دوستان كمیاب آنلاین